keskiviikko 15. elokuuta 2012

Minä täällä hei.

Noniin. Nyt olen vihdoin saanut blogin pystyyn. On pohja, blogin nimi ja yksi oma kuva. Nytkö sitä tekstiä sitten vai? Selvä.

Minä olen 21-vuotias Turussa asuva mediatutkimuksen opiskelija, joka rakastaa elokuvia. Ensin ajattelin että tässä blogissa käsittelisin pelkästään elokuvien maailmaan liittyviä asioita, mutta totesin että yhdessä aiheessa pysyminen saattaa pidemmän päälle tuottaa vaikeuksia. Olen kiinnostunut myös monista muista asioista ja tapanani on hieman eksyä aiheesta toiseen. Parempi lähteä laajemmasta kokonaisuudesta, ehkäpä se punainen lanka sieltä jossain vaiheessa ilmestyy. 

Kuvathan tunnetusti (ainakin jos luottaa siihen kliseiseen sanontaan) kertovat enemmän kuin sanat, joten tässäpä kuvamateriaalia siitä mitä täällä tullaan näkemään. Toivottavasti ainakin, alkumetreillähän tässä vasta ollaan. :)  































Kuvat seuraavilta sivustoilta:

www.filmandhistory.org
www.kotiliesi.fi
www.neonheartsclub.blogspot.com
www.cookinglight.com
www.charlotteweston.wordpress.com
www.gaelsong.com
www.critical-hits.com
www.business-clipart.com




Huh, eka postaus kirjoitettu. Tästä se lähtee :) 

-Katja


2 kommenttia:

  1. Jee vihdoinkin! Lisätekstejä odotellessa :)

    VastaaPoista
  2. Jes, hyvä hyvä! :) Kiva kun laitoit mulle linkkiä, että löysin tännekin. :)

    VastaaPoista