sunnuntai 30. syyskuuta 2012

I Heart Berlin

Tykkään itse lukea muiden blogeista postauksia liittyen ulkomaan matkoihin. Ja eräs fiksu ystäväni kerran neuvoi minua, että omaan blogiin kannattaa kirjoittaa asioista, jotka itseäkin kiinnostaisi lukea. Joten nyt saatte kuvasaldoa viime kevään Berliinin reissustani!

Synttäri-illallisella.
Tarantino's! Täällä juotiin drinkit nimeltä Mr. Brown & Mr. Orange.
Currywurstia ja olutta. Olen Berliinissä!
Tilasin ihan peruskaakaon.
Tv-torni.
Berliinin kirkko (yksi niistä?)
Brandenburgin portti. Siellä kuvattiin jotain, varmaankin suuren luokan Hollywood-elokuvaa, joka tulee muutaman vuoden päästä ensi-iltaan. Tai sitten jotain turistiohjelmaa.
Vainottujen juutalaisten muistomerkki. 
Jazz-keikalla A Tranessa.
Turistipiknik.
Juotiin pari pulloa viiniä.
Hotel treats.
Toivottavasti nämä kuvat olivat kivoja, eivätkä tylsiä! 

-Katja

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Mun lemppari on toi olut ja currywurst :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Currywurst ja olut-kombo oli kyllä aivan pakko kokeilla Berliinissä. :) kiva kuulla susta, mukavaa että kommentoit! :)

      Poista
  2. Mä oon tulossa turkuun harjotteluun 8.11 ja se kestää aina meiän joululomaan asti. Sillon olis kiva nähä vaikka glögin merkeissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa, silloin pitää ehdottomasti nähdä! Sovitaan tarkempi päivä vaikka sitten lähempänä sun harjoittelun alkua. :)

      Poista