keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Studying on a Tuesday

Tiistai on minun opiskelupäiväni. Okei, olen nyt opiskellut kahtena tiistaina, mutta uusi periodi on vasta alkanut! 


Vaikka olisi aikainen aamu, pitää silti syödä aamupala. Olen ehkä hieman outo, mutta tykkään syödä aamiaiseni lipastoni päältä katsellen ikkunan ulkopuolella liikkuvia ihmisiä ja autoja. Lipasto on juuri sopivan korkuinen, että pystyn syömään siitä seisten.

Tiistaisin minulla on luentoja 8-12 sekä 16-18. Olen päättänyt, että käytän luentojen väliin jäävän ajan aina yliopiston kirjastolla tehden sitä mikä kulloinkin on ajankohtaista. Opiskelua siis 8-18, tunnen itseni kovin tehokkaaksi. Ja kun tällaisia päiviä on viikossa vain yksi, niin eiköhän sen jaksa ihan hyvin.

Eilen olin kirjastolla 12-16 laskemassa kirjanpitotehtäviä sekä lukemassa akateemisesta yrittäjyydestä.




Ja tietysti ahkera opiskelu on palkittava! Mikäs sen parempi keino kuin punaviini ja joulutortut.


-Katja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti