tiistai 4. joulukuuta 2012

Details and books

Kivaa joulukuun ensimmäistä tiistaita ja opintotukipäivää. Ja vuokranmaksupäivää. Eilen olin katsomassa Twilightia, mutta olen vielä liian hämmentynyt kirjoittaakseni siitä mitään. (=eihän se kirjassa mennyt noin!) Stay tuned. Mutta tässäpä sen sijaan yksityiskohtia viime aikojen parista asusta. 


Pidän kovasti tuosta korusta, mutta onnea vain kun menin se päällä töihin. Eiköhän kassalla oleva hälymagneetti innostunutkin repimään sitä koko ajan puoleensa. Note to self, ei pitkiä koruja töihin.


Pakkasia vastaan on hyvä taistella kerrospukeutumisen avulla. Pipot, huivit ja lapaset myös tehokkaita.


Hyvää joulunodotusaikaa minulle, toivottavat ylläolevat toverit. 

-Katja

2 kommenttia:

  1. Jos tarviit apua ton alimman toverin kanssa niin tulepa tänne :) . Olin eilen ostoksilla pikkusiskosi kanssa ja hän yllytti mua ostamaan toppatakkia useaan kertaan. Toivottavasti tänään onnistun tekemään sen, kuulostaa ja tuntuu siltä, että on tarpeen... Lämpöisin terveisin, äiti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, juu täytyypä katsoa miten edistyy, tällä hetkellä nuo ylemmät toverit työn alla :) Joo osta ihmeessä, ei tuolla muuten tarkene!

      Poista