keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Olin Helsingissä

Olin viime viikolla Helsingissä, jälleen kerran. Olen varmaan viimeisen puolen vuoden aikana vieraillut kyseisessä kaupungissa useammin kuin lähivuosina yhteensä. Tämä on tietenkin ihan huippua ja siitä syystä purankin kamerani (melko ruokaisan) sisällön jälleen tänne. 


Coronaa ja tortilloja Mayassa.


Drinkit @ Liberty & Death


Kirjat, mikä mainio sisustuselementti.


Vaikka kuvanlaatu on hieman kökkö, juomat oli herkullisia.


Inkiväärimartini.


Onko mitään parempaa kuin aamut, jolloin on aikaa nauttia aamiainen rauhassa? Ps. tarkoitus ei ole mainostaa Iittalaa ja Marimekkoa :D


Kaipa sitä voisi vähän yrittää opiskellakin...


Illallinen on katettu.


Alkuruokana rapeat leipäset salaatti-simpukka-katkarapu-guacamole-täytteellä. Kameran tarkennus on tosin enemmän kiinnostunut juomalaseista.


Pääruokana superherkullista kanaa.


Jälkiruokana sabayon (?), jossa oli kananmunan keltuaisia, sokeria, valkoviiniä,  vadelmia, mansikoita ja muutama pala suklaata. Oli parempaa kuin miltä näyttää!


Happy Joe! Itse pitäydyin oluessa.

Ettei aivan olisi mennyt herkutteluksi tämä reissu, kävimme myös ennen illallista Satsilla kokeilemassa (tai no vain minä olin ensimmäistä kertaa) Vipr-jumppaa. Olipa aika tehokas tunti, tässä video, josta saa vähän enemmän käsitystä.


Sellainen reissu, seuraavia odotellessa!

-Katja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti