sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

My Moomin Collection

Aiemmin täällä blogissa olen esitellyt Disney-kokoelmaani, ja nyt ajattelin avata toista keräilykokoelmaani. Kyllä, kyseessä on Muumimuki-kokoelmani. Olen nyt jo lopettanut näiden keräämisen, sillä minulla ei yksinkertaisesti ole enää tilaa uusille. 

Mutta pidemmittä puheitta tässä visuaalista materiaalia!



Suosikkihahmostani Pikku Myystä minulla on kolme erilaista mukia.


Muumiperheen jäsenet.


Juhlamukeja ja Seikkailu-sarjaa.


Muumipappa ja muumimamma raidakkaissa sävyissä.


Joulumukeja viideltä eri vuodelta.


Pinkkejä söpöjä mukeja.


Nipsu seikkailee kahdessa mukissani.


Näitä kolmea mukia ei yhdistä mikään, laitoin ne vain sattumalta samaan kuvaan. 


Pari vanhaa yksilöä.


Muumilaakson pahiksia.


Muumiperheen ystäviä.


Violetteja mukeja.


Vihreää ja oranssia.

Siinäpä ne sitten olivat. Ehkäpä joskus jaan täällä myös huiman magneetti-kokoelmani. 

-Katja

4 kommenttia:

  1. Ihana Muumi Muki kokoelma sulla! Jopa pari harvinaisuuttakin. Itsekkin Muumi mukaja keräilen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Vanhoja mukeja olen ovelasti vanhempien kaapeista haalinut omaan kokoelmaani. :)

      Poista
  2. Upea kokoelma, paljon enemmän kuin minulla x) Nyt vasta eksyin blogiasi lukemaan kunnolla, vaikka Movie Mondayn kautta olen haasteiden vastauksia katsellutkin. Todella mielenkiintoinen ja monipuolinen blogi :) meinaa nälkä vaan tulla, kun kattelee noiden syömisten kuvia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, kommenttisi piristi kovasti aamuani! :) Itse olen seuraillut sinun blogiasi jo jonkun aikaa, ja se on yksi suosikeistani. :)

      Poista