perjantai 12. huhtikuuta 2013

Magneettipostaus

Mitäpä muuta sitä perjantai-iltana tekisikään kuin kirjoittaisi postausta omasta magneettikokoelmasta. Uhkasin jo tässä postauksessa kirjoittaa magneeteistani, ja tässä sitä nyt mennään.

Magneetit ovat oiva keräilykohde, sillä ne eivät vie tilaa eivätkä ole kovin kalliita. Lisäksi tylsänvalkoinen jääkaappi on paljon pirteämpi kun sen koristelee. Magneetit ovat myös käytännöllisiä, sillä niillä saa talteen kaikenlaisia elintärkeitä lippusia ja valokuvia. Minulla on tapana hankkia jokaiselta ulkomaanreissulta (okeei, olen Ruotsin laivaltakin ostanut) jokin magneetti. Onneksi turistikaupat ovat pullollaan niitä. 

Tässä tulee huima kokoelmani.


1. Lontoosta hankittu metrokartta-magneetti. Minulla on metrokartasta myös palapeli.
2. Olin kielikurssilla Oxfordissa, tämä magneetti on muisto sieltä.
3. Satuimme ystäväni kanssa olemaan Claphamissa, Englannissa, pari viikkoa ennen Williamin ja Katen häitä. Myynnissä oli muun muassa W&K-teemaisia mukeja, tyynyjä ja paitoja. Minä tyydyin magneettiin.
4. Jälleen Lontoota. Olen vieraillut kyseisessä kaupungissa kuudesti, joten magneetteja on kertynyt. Beatles hurraa!


5 & 7. Nämä ovat ihan Suomesta hankittuja, ostettu siitä söpöstä pienestä sisustusliikkeestä Hansasta.
6 & 8. London baby! Oli muistaakseni joku kaksi yhden hinnalla tarjous. 


9. Perinteinen NYC-matkamuisto.
10. Brooklynin panimon tokenista itsetehty magneetti. Lisää panimokierroksesta tässä postauksessa.
11. Tämän siskoni on tuonut minulle ensimmäiseltä Nyki-reissultaan. Ostettu NBC:n studioilta, makeeta!


12. Pariisista ostettu old school-magneetti.
13. Joo, menin Tukholmaan ja ostin tämän laivalta. Olen maailmanmatkaaja.
14. Pala Berliinin muuria. No onkohan oikeesti? Mutta muisto mahtavalta reissulta kuitenkin.


15. Toinen Ruotsin laivalta hankittu magneetti.
16. Tämän olen jotenkin onnistunut saamaan siskoltani. Olenkohan saanut luvan tähän? Hups.
17. Osa ystäviltä saatua synttärilahjaa, olisinkohan täyttänyt 18? 


18. Salon iltatorilta ostettu pyykkipoikapidike. Jee Salon iltatori!
19. Tukholmasta uudenvuoden reissulta ostettu muistilehtiömagneetti. Kätevin keksintö ikinä!


Magneetit in action.

-Katja

2 kommenttia:

  1. Mä oon miettinyt kanssa et alkaisin keräilemään jotain ulkomaanreissuilta, ehkä magneetit olis käytännöllisempiä ku shottilasit :D Kiva postaus, me like!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Magneetit on kyllä tosi käteviä, kun ei vie sitten matkalaukussakaan tilaa :) Tosin shottilasit on myös kivoja, ehkä voi kerätä erilaisia matkamuistoja. Kiitos!

      Poista