maanantai 13. tammikuuta 2014

Blogihistorian asukuvat yhdessä postauksessa

Vuodenvaihteen jälkeen blogeissa näkyy paljon asukuvakollaaseja, joissa muistellaan mennyttä vuotta. Itse en ole niin ahkera asukuvaaja, että vuodelta kertyisi niin paljon materiaalia, joten ajattelin kasata koko blogihistorian (noin puolitoista vuotta) asut yhteen postaukseen.

On mielenkiintoista nähdä näin paljon omia kuvia peräkkäin aseteltuna. Jokseenkin narsistista, mutta samalla kiintoisaa. Omaa tyyliä on vaikea määritellä tietoisesti, joten tämä postaus on näppärä muistutus siitä, että mitä on tykännyt ja tykkää edelleen laittaa ylleen.




























Omia suosikkeja ovat varmaankin 1, 20 ja 23. Olisi huippua jos tekin laittaisitte kommenttiboksiin oman suosikkinne jos sellainen löytyy! :)

-Katja

8 kommenttia:

  1. 1, 4, 10, 13, 15, 18, 19, 20 ja 23! Oho :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, hauskaa että löytyi noin monta. Myös mun omat suosikit sun listassa! :)

      Poista
  2. Mun suosikit on 1, 2, ja 13. Ja 11 on ihana kuva :)
    - Sara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Heh, kuva numero 11 on itse asiassa ihan blogin alkuajoilta, otettu muistaakseni pikkusiskon kameralla, kun ei ollut omaa vielä :D

      Poista
  3. mä tykkään kyllä ihan kaikista !! :)

    VastaaPoista
  4. mä tykkäsin erityisesti 1,9,15,17,20 ja 23. sulla on ihana tyyli pukeutua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Sun listassa onkin myös mun omat suosikit, hauskaa. :)

      Poista